"Fout wachtwoord, herhaal uw invoer of neem contact op met de helpdesk!"
Deze of een soortgelijke boodschap ziet de meerderheid van de werknemers. Vaak direct na de vakantie, toen dankzij de ontspanning alle informatie van het dagelijkse werk en dus wachtwoorden met steeds complexere beveiligingsvereisten en speciale karakters in de achterste lade van het geheugen zijn opgeslagen. Als de gebruiker het wachtwoord niet onthoudt, zelfs na een langdurige afweging en meerdere invoerfouten, is er nog maar één optie: om de helpdesk of de interne IT-afdeling te bellen.
Het goede nieuws is: je bent niet de enige. Het slechte: het bedrijf kost deze ondersteuning bij 1000 gebruikers ongeveer € 35.000 per jaar, ongeacht de tijd en het herstel, die direct na de vakantie voor de gebruiker verloren gaan.
Password Reset is de oplossing die u geld, tijd en zenuwen bespaart. Met deze oplossing kunnen werknemers hun wachtwoorden autonoom beheren. Dit geldt zowel voor een vergeten wachtwoord voor Windows-aanmelding, het verstrijken van een wachtwoord als externe toegang. Met de zelfbedieningsoplossing kunnen gebruikers hun wachtwoord intuïtief en veilig rechtstreeks vanaf hun mobiele telefoon wijzigen. De oplossing is geïntegreerd in het registratieproces en informeert de gebruiker onmiddellijk als hij zijn wachtwoord is vergeten. Bovendien wordt een bericht automatisch naar de gebruiker verzonden als hij zijn wachtwoord moet wijzigen.
• Gebruikers zijn binnenkort weer online
• Helpdeskverzoeken worden verminderd
• Zero-footprint applicatie